Fyndat




Jag antar att de flesta fyndat på rean för länge sedan, men jag har pga. av lite allt möjligt inte haft det nöjet förrän nu i veckan, och Ö-vikborna hade sparat lite åt mig också... :-)

Fynden består av kläder till lilla Liv och lite husgeråd och jag känner mig mycket nöjd! Hade det inte varit så att kameran har gömt sig någonstans här hemma, så hade jag knäppt bilder och lagt ut på mina fynd!
Jag hoppas bara att den kommer till rätta innan helgen då vi åker ner till Hufvudstaden för en massa nöje.

Vi åker ner för att gå på Mässor, men vi kommer nog att hinna med att träffa the fabulous Makarna Eriksson, ett beök på Pong innan vi åker norröver igen...

Han en fin start på denna vecka!



Fridens liljor!


Bild: Googlad

Kommentarer
  Nille

Hej kusin,



Då kanske vi stöter på varann i Stockholm:)

Vi skall ner o byta bil och åker hela familjen tors-sön!

Var det pga Stockholms resan erik inte vågade spela hockey igår?

2010-01-18 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: