Hipp hipp...


Hurra!!!

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

Prinsessan Af Mastvägen fyller halvåret och det firas med en milkshake en majsbåge och lite majsvälling!!! Storkalas på gång med andra ord... :-)

Nu är hon 68 cm lång och har en matchvikt på 8,5 kilo...som jag sa i ett tidigare inlägg, jag hoppas att hon kommer i dopstassen den 13:e!

Nu ska jag och älsklingen avnjuta en god kopp kaffe och en nybakt kladdkaka med vaniljgädde...mums!

God kväll i stugan!


Fridens liljor!


Bilder: Privata

Kommentarer
  jessi

Vilken fin prinsessa ni har o kladdkaka låter inte så tokigt. mums!



visst är det jobbigt med nackont men nu börjar min ge sig och har inte haft alls mycket ont. dock kan vakna på nätterna av smärta men dagtid ok! skönt att det vänder. hur är det för dig? Du har mer långdraget, inflammation eller hur?

Jag känner fortfarande av när jag skriver att det gör lite ont i handen o armen men betydligt bättre än förut. Hoppas du blit bättre med!!!



många kramisar o tack för alla kommentarerna!

2010-01-21 @ 15:10:41
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: