Med nya FRISKA tag...




Morgonens enegifrulle; yoghurt med hallon och blåbär, riven ingefära
och valnötter, till detta en god espresso...



-Va??? Ursäkta jag hörde inte riktigt vad du sa...????  x 10 000!!!!!!!!!!!!!!

Den här förkylningen/influensan har verkligen tryckt ner mig i skoskaften. Jag har känt mig trött och irriterad och nedstämd och har inte haft någon inspiration till att blogga överhuvudtaget...
Piss och pest och oj, vad synd det har varit om mig...  :-)

Nu är jag back in business och har återfått både hörsel och livsgnista!

Denna helg är det kalas och hockey som står i centrum för mina grabbar. Hasse, ska på två kalas i helgen och Noah har hockeycup i Husum. Fullt upp med adra ord, sedan ska jag hinna med att gå på min första Yogaklass, kul, kul!!!


Jag önskar dig en härlig helg!


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: