Ny vecka


Soluppgången i morse...

Go morra eller rättare sagt god förmidag nu!

Har haft lite problem med Blogg.se på morgonen...
En ny vecka med nya möjligheter har framför oss, och jag tänker ta i tu med att försöka rensa i förådet här hemma. Lättare sagt än gjort då det är fyllt med bra mycket onödigt...

Det är ett underbart väder ute, och nu är det verkligen vårväder; -1°C och strålande sol! Lite skilland mot för minus 30 för några dagar sedan.:-) Jag bara måste trottsa frossan senare och gå en promenad med Liv i solen!

Jag vet inte jag, om min medicin hjälper, då jag fortfarande mår rätt pissigt och har ont i öronen. Jag ger det ett par dar till innan jag ber om ny hjälp.

Helgen har varit jättelugn vi har bara varit hemma och myst med familjen. Igår hade Noah minihockeycup och det är alltid lika kul att se de små spela. De kammade hem andrapriset (av tre) och var jätteduktiga.


Nu ska jag pröva mig på ett brödbak...

Ha en härligt start på veckan!


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  Susanne

Vilken vacker bild!



Kramen

2010-01-11 @ 19:13:21
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: