Växer så det knakar!



Mitt lilla hjärta växer så det knakar i hela Bonässundet!

Idag har jag stått och vikt och plockat undan en hel flyttkrtong med kläder som hon redan växt ur. Vissa plagg har hon kanske hunnit haft en-två ggr...  Mammas lilla flicka blir alldeless för stor för fort!

Jag kan förövrigt berätta; att den lilla sötnosen nu tar sig fram på golvet, eller rättare sagt bakåt på golvet. Nu är det bara att hålla i sig och spänna fast säkerhetbältet, nu går det undan...snart är hon kär i en moppekille med fjunig mustach och för stora jeans!

Tänk vilken tur att man inte blir äldre själv! :-)

Go Natt min vän!


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  Susanne

Ja dom små liven växer alldeles för fort, själv blir jag inte äldre än 27 men växer fortfarande på bredden ;o)

Ha en bra dag



Kramen

2010-01-19 @ 08:54:03
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: