En bra start



Igår kom min DVD med Gravidyoga från Amelia med posten!
Självklart blev jag tvungen att prova i morse. Den innehåller både längre och kortare pass samt andningspass och avslappning. Jag gick ut lugnt och provade ett 15 minuters pass. Det var ett tag sedan jag utövade yoga och det kändes!
Man känner sig inte mindre osmidig efter detta...men det känns skönt!
Nu skall jag ge detta ett ärligt försök och göra minst ett 15 min pass om dagen fram till att Liv bestämmer sig för att titta ut.

Ha en toppen dag idag!



Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  Erika

tack =) kanske man skulle ta o börja med grav yoga.. har funderat på det

2009-05-28 @ 14:42:41
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: