Gårdagen






Gårdagens resa till Sundsvall blev riktigt lyckad!!!
Vi stannade till vid Höga Kusten hotellet och käkade lunch. Att sitta på uteserveringen i gassande sol och titta ut över fjärden och se bropelarna torna upp sig framför sig är ett mycket behagligt sät att tillbringa lunchen på vill jag lova.
Jag beställde ett kycklingbröst, med diverse såser och exotiska frukter på, sedan bytte jag ut potatisen mot wokade grönsaker och det blev toppen!

Väl nere i storstan hann vi med både ett besök i Birsta City och IKEA, samt en snabbis på Ittala Outlet, där jag fyndade några billiga Kivilyktor och en liten Marimekkoskål.




Fridens liljor!


Bilder: Privata

Kommentarer
  jessi

Fina fynd o du är FIN!!! Maten ser god ut, fräscht!



KRAM

2009-09-03 @ 20:43:47
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: