Sakta men säkert



Takstolarna är på plats, och sakta men säkert fortskrider arbetet med taket över delar av verandan.
Det är min underbara far som jobbar för att vi ska få tak över huvudet innan höststormarna kommer. :-)

Det slår mig gång på gång, vilka underbara föräldrar jag har!
Pappa som hjälper oss med allt som har med byggning och snickning att göra, och mamma som hjälper mig med allt; bakning, matlagning och syprojekt... För att inte glömma att de alltid ställer upp för mig och barnen. Jag är så otroligt bortskämd med att alltid ha barnvakt, och hur de har hämtat och skjutsat grabbarna på alla deras träningar medan jag var sjukskriven, och mest kräktes hela tiden...

Tänk, jag är över trettio och är fortfarande beroende av mina föräldrar...

Ett stort tack till er båda!


♥ Love

Kommentarer
  jessi

Så tycker jag det ska vara att ens föräldrar finns där hela livet, jag tror också att bra föräldrar vill finnas där o hjälpa till! Mina är likadana!



svar- svininfluensan är som en vanlig influensa för flesta av oss, det är bara några få som drabbas hårt o elakt. Men media skriver bara om dem som drabbar svårt så allämnheten tror att det alltid är jättefarligt och inser inte ens när de själv har det. Läkarna menar att det är det stora problemet, folk har svininfluensa utan att förstå det o smittar andra i riskgrupperna. Därför viktigt att vara hemma om man har feber o är förkyld.

Jag mår bättre idag så det känns såå skönt!!



KRAM

2009-09-10 @ 08:05:03
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: