Sockerkick





Jag har lyckats trycka i mig två jättesemlor idag och känner en viss sockerkick nu på kvällskvisten. Tur för figuren att det bara finns en fettisdag om året... :-)

Tidigare idag hade vi möte med prellen som ska döpa Liv och det sa Klick!   Personkemin stämde till tusen och både jag och Erik känner verkligen att det skulle vara underbart om hon skulle vilja viga oss till sommaren också! Vi ska fråga henne på Lördag.

Hoppas, hoppas, för vi gifter oss i en annan församling, så hon skulle göra detta på sin fritid...

Jag har varit på min Yogaklass idag och det känns underbart i kroppen efter passet. Både knopp och kropp är i fas och jag är övertygad om att jag kommer att sova gott inatt.


Tack för att du tar dig tid att titta in hos mig.


Fridens liljor!



Bild: Googlad


Kommentarer
  jessi

ja semlor är farligt gott!



det låter så roligt att planera bröllop, minns hur kul det var. Det kommer säkert bli en fantastisk dag o viktigt att klicka med prästen för då blir vigseln bra.



KRAM

2010-02-18 @ 09:15:10
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: