Får jag bjuda på...





...en kopp kaffe?!


Äntligen!

Koffeinkick har jag fått idag så det räcker och blir över.
Igår kom "the machine" - kaffemaskinen som min darling beställde förra veckan. Jag har trånat efter en espressomaskin i evigheter och äntligen står den på min köksbänk blänker.
Jag är glad som ett barn i en sockerskål... :-)
Der är en Jura Impressa J5, och den gör ruggigt gott kaffe så har du vägarna förbi så titta in på en kopp Java vet ja!

Gårdagskvällen tillbringade vi hos våra goda vänner Markus och Johan. De bjöd på en god kväll med coca cola skinka, kantarellpaj, spettekaka och rockey road. Smaskens alltsammans!!! Sedan spelade vi Mahjong till sent på natten...


Nu är det på med hjälm, susp och klubba och sedan ner i källaren och storbildsTVn, för sista hockeymatchen innan jul...


Ha en skön lördagkväll!

Fridens liljor!

Bild: Jura.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: