Öm i hela kroppen


Igår lyckades jag med något som absolut inte får hända - jag ramlade i trappen!

Jag föll hela vägen ned till de sista trappstgen på nedervåningen. Magen hårdnade till och jag hade ont i hela kroppen i flera timmar. Efter någon timme kunde jag inte hålla mig utan blev tvungen att ringa barnmorskan för att höra om de trodde att något kunde ha hänt mitt lilla liv. De lugnade mig och sa att jag skulle ta det lugnt resten av dagen.
När  jag vaknade i morse kändes magen som vanligt igen, tack gode gud för det! Men jag måste ha spänt varenda lem i min kropp för maken till träningsverk får man leta efter!

Nu skall jag fixa lite lunch.
Ha en toppen dag.

 Fridens liljor!

Kommentarer
  jessi

Vad otäckt! Tur att det inte gick illa. Du får vila och ta det lugnt!



Kramar

2009-02-26 @ 20:25:13
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Malin S

Fy va läskigt !! Förstår om du blev superorolig. Skulle jag också bli. Skönt att det gick bra =)

2009-03-01 @ 14:50:38
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: