Morgonstund




Godmorgon, om än en något sen morgon...
När barnen är utflugna så passas det på att ta en rejäl sovmorgon må ni tro :-)
Jag är uppe och springer på toa 4-5 ggr per natt så denna sovmorgon välkomnas av både kropp och själ.

Igår kväll pausade jag packandet av BB-väskan, då jag fick beslutsångest, och mumsade jordgubbar framför TVn istället.
Gubbarna som blev över, blir min frukost idag tillsammans med lite turkisk yoghurt och vaniljpulver. Gott som en efterrätt, men utan en massa onödligt socker...

I eftermiddag skall jag på besök till barnmorskan, och då får vi se vad hon säger om det lilla Livet i magen som inte har lust att ligga upp & ner...
Vid båda mina andra graviditeter brukade jag ligga och titta på magen och skådespelet med fötter som trycks ut och sparkas. Det har jag än inte fått se av mitt lilla Liv. Det enda jag ser är en stor bulle som höjer och sänker sig ibland. Jag undrar om hon är lika tjurskallig som sin mor...:-)


Ha en bra start på dagen!


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  jessi

Hoppas den lilla vänder sig snart där i magen...

Gott med jordgubbar, är sugen själv men har ingen lust att bege mig ut i rengrusket än..



kram

2009-07-09 @ 10:36:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Mindy

Så gott med jordgubbar.Ha en skön söndag..

2009-07-12 @ 13:14:23
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: