Dagarna rullar på





De senaste dagarna har jag gjort mera än på flera månader tror jag. Detta oxå för att jag trottsar mitt illamående och accepterar att jag spyr på offentliga platser :-)
Fräsch brud va?!

i torsdags tog jag mitt pick och pack och åkte ner till Sundvall för att hjälpa Erik. Vi åt en god middag på O´learys och tillbringade en mysig natt på Elite hotel Knaust. Ett jättemysigt hotell mitt i stan med en underbar frukostbuffé (som jag fick behålla!!!).
På fredagen gick jag en sväng på stan i Sundsvall och hade siktet inställt på att besöka min favoritbutik Zara - men blev otroligt besviken när jag upptäckte att den var borta!
Hur som helst, jag hittade lite andra butiker istället... :-)
Fredagkväll var jag tillbaka i Ö-vik igen och hade en mysig hemmakväll med Noah och Hans, med glass och film i biosoffan.

På lördag var jag återigen on the road - denna gång till en föreläsning på Höga Kusten Hotellet. Illamåendet var med mig hela tiden och jag trodde ett tag att jag skulle måsta springa rakt ut från föreläsningen, men jag klarade mig!
Lördgakväll avslutades med en ljuvlig middag på Hotel Scandic och deras underbara buffé. Ett stort pluss var också att vi där träffade mina kusiner Niklas och Ann med deras familjer. Alltid kul med en spontan släktträff!

Vi avslutade helgen med bad på Paradisbadet hela familjen. Vi kom dit bara 1 1/2 timme innan det stängde, och då fick vi i stort sett hela anläggningen för oss själva.

Hoppas att ni haft en trevlig helg!

Fridens liljor!


Bilder: Googlade

Kommentarer
  jessi

vilken härlig o händelserik helg för dig, så skoj!



stor kram!



2009-05-11 @ 18:03:53
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Nille

Knaust?? Hört talas om Scandic?:)

2009-05-11 @ 23:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: