Back in business...




Liv har skrikigt i ett par dagar så att jag är alldeless slut i huvudet. Dagarna rullar på, och det enda man försöker göra är att försöka få lillan att må bra, och sluta skrika...  Men nu, (peppar, peppar..) har det lugnat ner sig. Jag vet inte om det beror på Magdropparna eller att jag inte äter mjölprodukter. Hur som helst så vågar jag inte sluta med undvikandet av mjölken, med rädsla över att det skall börja om igen för mitt lilla Liv!

Eftersom jag har dragit ner på brödätandet och nu inte heller äter mjölkprodukter så som yoghurt, grädde och keso, så har jag lite svårt att komma på några "quicksnacks" att äta här hemma när hungern sätter in och man inte har tiden att laga något...
Jag var till hälsokostaffären idag och shoppade proteinpulver och kockosfett. Ett toppenalternativ, när jag blir hungrig, istället för att stoppa i sig kakor och bullar. En kopp grönt the med några matskedar kokosfett och en proteinshake med jorgubbssmak.
Gott, nyttigt och jag får i mig det viktigaste i alla fall...


Ha en toppenstart på helgen!


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: