Dagarna som gått...

Vi har som sagt varit på en tripp ner till storstan; Erik, jag och Liv. En riktigt mysig tripp, där vi hunnit med att fira två jubilarer; Mårten 40 år och Liv 2 månader!
Det var jättekul att äntligen träffa Mårten och Lina. Lina som jobbat som en galen råtta för att få ihop sin makes surpriseparty och Mårten, som blev grundlurad av sin fru!
Sedan hann vi ju även med en sväng på stan, i det underbara höstvädret, samt en UNDERBAR middag på PONG!
Liv provade prinsesskronan för andra gången nu när hon fyllt två och Noah har besökt tandläkaren...

Jag har varit på föräldramöte ikväll och nu skall jag vyssa min lilla goding en stund...

Håll till godo!




Liv i bilen på väg ner till Stockholm


Stockholm är underbart vackert så här års..!


Jag och Liv, irrandes i tunnelbanan....


Min älskade Erik, mysandes på trappan i solen på Hötorget. (Det var
värt 50 spänn för två koppar dåligt kaffe i pappersmugg...)



Dagens kulturinslag...


Har jag sagt att vi är kära i varandra än?!



En supergod Latte i solen. Kockosbollen är INTE min... :-)


Mys med mitt lilla Liv. Hon är som sin mor - gillar att gå i affärer... :-)



Hej, hej! Nu är vi på rockklubb. Mårten fyller 40 år!



Stolt far med dotter på hålligång party...




Mårten i sitt esse på scen, sjungandes sin egen låt; I lågornas sken...


"Mårtens hjältar" lirade till allas förtjusning


Min underbara gamla vän Lina!



Girl Power!!!


Visst är jag snygg i krona! Nu är jag 2 månader gammal.


Jag tränar i mitt laban-gym varje dag...


...så nu har jag fått riktiga muskler i nacke och rygg!!!


Noah besökte tandläkaren idag, för att laga sitt första hål. Han var riktigt skraj för vad som skulle hända, hans bror däremot tyckte att alltihopa var jättespännande och ville se och dokumentera allt!

Sist med inte minst... Känsliga tittare varnas!

Hans något konstnärliga bild på Noahs hål i tanden.




Fridens liljor!

Bilder: Privata

Kommentarer
  jessi

Ser ut som ni haft det roligt i Sthlm! Kul att du visar så många foton!



Vad kul med ringar, svårt att veta rött eller vitt. Jag älskar vitt så våra nya ringar blir vita. (ska ju så småningom skaffa nya, senast 10 års jublieumet)



KRAM

2009-09-23 @ 19:28:21
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: