Soffpotatis




Sedan grabbarna somnat har jag och Liv legat och chillat i fåtöljen tillsammans. Myyysigt!
När sedan det lilla livet också somnat passade jag på att göra äggmuffins för att ha till frukost i morgon. Enkelt, nyttigt och jättegott.
Idag har jag blandat; Ägg, keso, riven ost, persilja ,röd chili, soltorkade tomater, bladspenat och svarta oliver.
Behåll basen (ägg, keso och ost) sedan kan du blanda i efter tycke och smak. Jag brukar ha i rökt kalkon eller skinka, men idag var kylen tom på charkuterier...

Sov Sött!



Fridens liljor!

Bild: Privat

Kommentarer
  jessi

Vilken sötis hon är!!!



Låter gott med äggmuffins, perfekt för helgfrukost.



KRAM!

2009-09-24 @ 19:12:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: