Soft onsdag



Idag fick vi sovmorgon jag och Liv, vi vaknade strax före nio!!!
Erik och grabbarna hade stökat runt på morgonen utan att vi tjejer hört ett knyst...

Jisses, vad jag har träningsvärk idag! Men det innebär ju att jag har muskler någonstans därinne i kroppen. :-)
Jag skall definitivt tillbaka nästa tisdag, men jag tror att det är tur att det bara är en gång i veckan. Mer än så hade nog inte min otränade kropp pallat just nu.

Idag ska jag försöka komma på vad jag ska ha på festen till helgen.
Det blir ingen lätt match...


Ha en toppendag!


Fridens liljor!

Bild: Privat

Kommentarer
  jessi

Kul med fest i helgen, lycka till att hitta kläder! Du blir säkert supersnygg i vad du än hittar1



KRAM

2009-09-16 @ 13:36:00
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Elin - Ett hus till oss

Så underbart med sovmorgon :)Underbart söt bild



Jag tänkte tipsa om en tävling jag har just nu, du kan vinna fina ekologiska bebis och barnkläder.



Ha en fin eftermiddag!

2009-09-16 @ 16:40:34
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: