Kamprad kan







Jag var nere i Sundsvall med familjen igår och badade på det nya upplevelsebadet, Himlabadet. En härlig upplevelse!!!
Det var fräscht, varmt och jättekul. Hela familjen njöt i fulla drag, och att vi praktiskt taget var ensamma på stället gjorde väl inte saken sämre... :-)

Hur som helst, jag har hittat några godingarIKEA. De har börjat tillverka den nya flugan inom barnleksaker - tygmat.
Jag går helt klart igång på deras koncept, och hade jag bara haft lite mera tid på mig, så hade jag stannat till och köpt med mig de hem till Liv, men nu får det vänta tills nästa gång istället...
Billiga är de också, i relation med vad du får betala för sydd mat på andra ställen, 79:- per set...

Det är riktigt busväder ute idag, men jag ska ta mig in till stan för att inhandla diverse måste ha prylar..., en fika date med min M-L förgyller dagen!!!


Se till att fånga dagen - den kommer inte igen....



Fridens liljor!





Bilder: IKEA.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: