Så var bananen invigd...





Efter många år av byggande så kom vår egen Kalle G och invigde BotniaBanan!!

Jag och barnen drog dit för att uppleva spektaklet på plats och vi var inte de enda som hade pallrat sig dit igår. Det var verkligen fullsmetat med folk. Jag hade med mig kameran för att föreviga detta, men jag hade så fullt upp med att stånga mig fram genom folkmassorna med en barnvagn, att jag helt glömde bort att fota...
Ett soligt och härligt väder, en kung, en järnväg och några knallestånd, karuseller och pojkband sen var det över!

Gårdagskvällen tillbringade jag med två härliga brudar - Camilla och Ulrika. Vi strartade kvällen med några glas bubbel och fortsatte sedan kvällen på O´learys där vi käkade mat och bara hade det toppen.

En jätte härlig kväll med trevligt sällskap - det gillas!!!






Fridens liljor!



Bild: Googlad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: