En FET tisdag

Jag har varit med Bloggstrul...
Jag blir så frustrerad när datorn inte vill som jag vill. Jag har helt enkelt inte kunnat logga in på mitt Bloggkonto, irriterande!


Men nu är jag tillbaka, och jag har med mig bilderna från helgen samt lite bilder som jag knäppte på min härliga långpromenad med Tova och Liv igår;



Getinghov - måste vara den vackraste uterinken i hela landet!!!



Min älskling, börjar bli stor...










Förutom havet är jag också en sucker på tallmoar... :-)


Nu hinner jag inte skriva mera, det är matdags och sedan väntar ett
möte med prästen som ska döpa min lilla prinsessa till helgen!


Jag säger som en god vän till mig brukar säga - Ha en FET tisdag!!!


Fridens liljor!


Bilder Privata

Kommentarer
  Bangan

Hejsvejs!



nytt upplägg på bloggen I can tell.. nice!



hoppas ni har det bra, vi ses till helgen.

ska bli skiiiit kuuul :)

you and me and our men, and some wine.. thats the shit! haha! =)

2010-02-16 @ 17:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: