Jag är Antagen!!!






Jippie!!!

Jag har precis talat med Umeå Universitet och har fått bekräftat att jag blivit antagen på deras kurs Mat för Hälsa vid institutionen för Kostvetenskap.
Det känns verkligen jättekul; det är en 15 poängskurs som jag kommer att läsa nu i vår här i Örnsköldsvik - bara för att jag vill!

Tidigare har jag alltid känt en press att man måste klara kursen, då man läst på heltid och tagit studielån, nu kommer jag att läsa hemifrån och läser kursen enbart för mitt höga nöje, för att jag tycker att det är intressant och att jag vill lära mig...ingen press alls alltså.  :-)

Sedan jag skrev min C-uppsats inom medie- och kommunikationsvetenskap för över två år sedan har jag inte läst en enda bok! Några skönlitterära pocketböcker -  det är allt, så visst är det på tiden att ta på sig läsglasögonen igen...


Ha en fortsatt fin dag!
Nu ska jag ta och ta tag i mig, har varit lite slö här på förmiddagen...

...och du! Du är UNIK!!!


Fridens liljor!


Bild: Umu.se



Kommentarer
  jessi

Grattis vad kul för dig! alltid skoj att utvecklas o lära sig nya saker.



jag ska börja min utbildning snart, genus och jämtställhet på högskolan i Västerås. den är på distans med träffar en dag i månaden. Ska bli så roligt!



kram

2010-02-02 @ 18:43:55
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Susanne

Grattis, verkar vara en rolig kurs :o)

Ha en fin kväll



Kramen

2010-02-02 @ 18:46:23
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: