Melodifestivalen 2010!





Go förmiddag!

Grabbarna håller på att göra sig i ordning inför deras första konsertbesök i Fjällräven Center, nämligen Melodifestivalens genrep inför kvällens drabbning!!! Det är mormor som kommer att föja med och agera förkläde åt mina små herrar denna gång...

Sedan till kvällen är det vår tur, jag och Erik åker på direktsändningen medan mina små grabbar då hjälper mormor att ha hand om lillasyster.
Det är alltså bara Liv som missar konserten dag, men jag är övertygad om att hon kommer att ta igen det längre fram i livet... :-)


Ha en toppen lördag!



Fridens liljor!


Bild: Googlad

Kommentarer
  Lilla a

Är du nyfiken av dig? Gillar du att göra upp planer för framtiden? Var med och se om Micael Dahléns teorier om Nextopia stämmer. Låter det spännande? Titta in på gladdagboken.se



Mvh Lilla a

2010-02-07 @ 22:28:39
URL: http://gladdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: