Nyklippt och nyskottad...




Jag var verkligen jättefin i håret när jag lämnade Frida (min frisör), men efter att ha stått ute i snöovädret ett tag och skottat, så ser jag inte lika stylad ut...
Det verkar inte finnas någon gräns för hur mycket det får snöa,  jag vill ju ha vår nu.

Hon blekte även underhåret denna gång och det känns verkligen härligt att vara lite blondare.
Man kan väl aldrig vara nog blond - eller?! :-)

Liv spenderade förmiddagen hemma hos min far, och det gick galant. Inte ett pip på hela tiden. Till min pappas lycka, behövdes inget blöjbyte heller... :-)

Nu ska det hinnas lagas mat, tvättas och ett besök in till stan innan Noahs hockeyträning.

Ha en fin dag och håll tummarna för att Ö-vikgrabbarna rockar fett i Luleå ikväll!


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  agneta

men darling vilka fina bilder på dig själv.

du ser snygg,smal och piffig ut! tummen upp för de!

kul med kursen btw.



hörs snart, puss

2010-02-05 @ 10:38:24
  jessi

Du är såå fin i håret! Blont är ju så snyggt! Hela du ser så fräsch o fin ut!



Ha en mysig helg Susanne!

2010-02-06 @ 09:36:32
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: