My ManBoy!

Nu har min lille grabb äntrat scenen i hamnen och sjungit Eric Saades låt ManBoy!
Det var på Ö-viks egna lilla Allsång På Skansen kan man säga, som Hans gjorde sitt fantastiska uppträdande.
Visserligen fick han väl en aningens tunghäfta och sjöng lite lågt och försynt men mamma var så stolt och rörd att det kom tårar...:-)
Tänk att min lilleman, sex år, vågade upp på scenen och tordes sjunga för en publik på flera hundra pers! Det var mer än vad jag gjorde i den åldern!!!

Han hade hoppats på en förstaplats i Talang 2010 och en resa för hela familjen till Stockholm, men gick stolt hem med ett tröstpris som innefattade presentkort på glass, ett besök på KnasigaKojan och Paradisbadet.

Tänk vad underbart, helst inställd på seger, men ändå så lycklig för en delad andraplats (med alla andra:-)), lycklig för att han gjort sitt bästa och vågat!
Jag tror jag har lite att lära från honom, att våga och inte vara så förbannat rädd för att misslyckas...









KÄRLEK!



Ta hand om Er!




Bilder: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: