Varmt!

Dagen började väl sisådär, mulet och grått trotts en rätt tryckande värme, klibbigt, men med regnfeeling...
Efter lunch kände jag paniken över att vi inte varit ute på hela dagen, så vi beslöt oss för att ta en promenad till skogen...
Precis när vi kommit in i skogen spricker solen fram och det blir riktigt skitvarmt!!! Inte har jag lust att släpa fram en barnvagn över stock och sten i denna stekande värme!!!

Jag övertalade mina barn i att skita i skogen och dra till playan istället...
Sagt och gjort vi åkte till mina barndoms-bäckfjärd och badade i ett jättevarmt och härligt hav. Jag tror att alla var nöjda men trötta när vi begav oss hemmåt. :-)

Jag glömde naturligtvis kameran hemma, så bilderna är fotade med mobilen.
(För de som undrar; att Liv hamnar på fler bilder än grabbarna har inget med favorisering att göra - de större vill helt enkelt inte bli fotade:-))

Och vilken härlig kväll!!!
Vi beslöt oss för att ta en sen middag inne i stan, i solen. Men vi blev varse att denna stad inte bjuder på så många restauranger med kvällsol...(Det blev Burger King i solen)
Nu är klockan elva och jag ska så snart min älskade man fått Liv att somna, njuta ett gott glas rödvin med honom på verandan...

Livskvalité!!!



Liv efter sitt första dopp i havet!


Beach 2010...



Noahs verk "En lycklig familj" och det är vi... :-)


Inte helt med på foto-noterna...


My babyprincess...


Bäckfjärden, Nyänget en helt undebart varm eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: