Växer så det knakar





Mitt lilla Liv fyller snart ett år, trotts att det känns som om det var i förrgår vi kom hem från BB med det lilla knyttet...
Det är full fart i alla lägen. I förrgår kom jag på henne att klättra upp på soffan i hallen, tittandes ner mot trappen. Var inte helt förberedd på att donnan redan skullle komma på hur man tar sig upp på saker...:-)

Nu är det projekt barnsäkra villan igen, som gäller!

Idag ska jag bege mig in till stan för ett par ärenden, sedan hoppas jag att solen tittar fram...



Ha en fin dag och kom ihåg att du är unik!!





Fridens liljor!


Bilder: Privata

Kommentarer
  Annas inspiration

Lillan som hon växer, så söt!



Ha en fin dag!

kramis

2010-07-13 @ 11:33:26
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: