LOVE IS INTHE AIR!



Nu har Vickan fått sin prins, och jag måste erkänna att det vattnades i ögonen på mig när jag tillsammans med de andra tjejerna på M-Ls möhippa bevittnade vigseln i Tv-rutan! Och vilken KLÄNNING!!!! Hon var ju hur vacker som helst allas våran prinssessa!

Gårdagen gick alltså helt i kärlekens tecken. Vi startade möhippan för min underbara vän, redan klockan tio på förmiddagen. The-bride-to-be hann med att både gå på krossat glas, sluka eld och bli stylad innan hon avslutade kvällen med en duett med Bengt Dahlqvist! Hon har talang vår lilla barbie-girl!!!
Jag hoppas att hon hade en härlig kväll, det är hon värd.





Fridens liljor!



Bild: Aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: