Till frissan!



Nu bär det av till Frida, min frisör för en test av bruduppsättningen... det ska bli sååå spännande!!!

Graviditeten har gjort att jag tappat en hel del hår, och där de tidigare satt, har jag nu en något märklig stubb istället!
Jag hoppas att jag har några långa fjun kvar efter ammningen som hon kan göra nåt kul av...
Skämt och sido, jag är helt övertygad om att Frida kommer att göra mig så fin som det bara går. :-)

Grabbarna har skolavslutning ikväll så vi har lite att stå i....:-)


Ha en toppendag!




Fridens liljor!


Bild: Googlad

Kommentarer
  jessi

så roligt att få planera sitt bröllop, du kommer säkert vara helt underbart vacker. hoppas du bjuder på några foton här på bloggen!



'kram

2010-06-13 @ 20:39:55
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  agneta

nämen nu har du inte uppdaterat oss nyfikna om ditt liv på ett tag..

SKÄRPNING NORDSTRÖM! =)

2010-06-16 @ 23:18:55
  Malin

Stubb eller inte, Susanne, du kommer by far slå vår vackra sessa när hon gifte sig

Insidan skiner alltid igenom!!!



Så jag hoppas att er dag kommer att ge er mångder av vackra minnen, många skratt och annat kul!

Kramar från mig, Malin

2010-06-30 @ 14:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: