Arnold?



Nej.

Visst ser han stenhård ut, men det är bara min käre Hans som ligger i tandläkarstolen och blir lagad.
Hans var helt inne på att uthärda ingreppet utan bedövning, men efter ett par tag med borren, lät han gå med på att låta tanden sova...
Min lille son har ett stort behov av att vara stor, stark och cool - och jag försökte förklara för honom att det är betydligt coolare att inte fuska med tandborstningen och tjyväta godsaker i tid och otid, så man slipper hamna i den här pikära situationen. Jag vet inte om det gick hem...


Jag är precis hemkommen från mitt Yogapass, och har avnjutit en god rödbetssallad med valnötter och persilja. Nu är det bara en kopp te som saknas innan jag kryper upp i soffan och gluttarHouse.


Ha en trevlig kväll!



Fridens liljor!



Bild: Privat

Kommentarer
  Sue

Sååå duktig han är!

Min store grabb hade nog inte gjort det utan bedövning! Han är 11 år! hihi



Du har dock helt rätt i att inte fuska och tjuväta godis......tror du att de lyssnar!????



Hoppas att du har en super kväll!



Kram

2010-03-02 @ 21:22:26
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: