Onsdag



En soft Onsdag...
Idag har jag strosat runt på stan med lilla Liv och min härliga vän M-L och gjort en del fynd.
Vi besökte Gina Tricot och jag hittade två härliga klänningar till priset av 49:- /st!
Jag har slutat att amma Liv på dagen, och det innebär att jag kan ha klänningar på mig igen, så dessa fick följa med mig hem.
Jag besökte även Guldfynd för att se på ett par örhängen som jag hittat på deras hemsida. Dessa örhängen var naturligtvis slut, men jag hittade ett annat par som jag slog till på. Tanken är att jag ska ha dessa örhängen till mitt bröllop, men när jag kom hem och provade dem blev jag riktigt missnöjd. De var inte alls så fina på, som jag hade föreställt mig. :-(
Så de åker tillbaka, med tanken att byta till dessa med en hjärtformad Kubik zirkon och pärla...

Tänk, jag som tyckte att det kändes sååå bra att kunna bocka av den lilla detaljen från TODO-listan inför det stundande bröllopet!

Jag har även hunnit storhandla mat med hjälp av Noah och Hans.
Hjälp vad de håller på att bli stora! De har blivit jätteduktiga på att hjälpa till och handlingen gick som den dans, då Noah ansvarade för att dra Liv i barnvagnen och Hans hjälpte mig att fylla varuvagnen.
Det påpekade vid kassan att vi handlat jättemycket mat till Liv, och undrade om hon verkligen åt upp allt detta. De var välling, gröt, fruktpuréer, majsbågar och barnmatsburkar och Hans inflikade att det var billigare för mig om hon åt av mitt bröst istället... :-)
En ekonomisk liten man!


Nu ska jag Yoga lite innan det blir sängen för min del.
Hoppas att du haft en bra dag!


Go´Kväll i stugan,


Fridens liljor!


Bild: Guldfynd.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: