SPORTLOV




Man har inte varit så aktiv i cyberrymden de senaste dagarna, men det har varit helg så jag har njutit av det underbara vädret och familjen...

Vi har skottat altanen ren och avnjutit den första grillningen för i år, lite väl tidigt kanske, men vi kunde helt enkelt inte låta bli. Grillade fläskfilé, majskolar och halloumi - smaskens, det smakade sommar!!!

Nu har vi sportlov och vi morgon planerar vi en tripp till Deckarsön, för sportlovskul med Sara och barnen. Det ska bli hur kul som helst!

Nu, lite hemmapyssel innan det blir natti natti för min del. Köket ser ut som om en orkan dragit förbi. Jag stod och stekte pannkakor, samtidigt som jag matade Liv, samtidigt som jag lagade spaggetti och köttfärsås tidigare ikväll. Och fort skulle det gå, en viktig match väntade nere i källar´n.
Tyvärr slutade matchen snopet med en poäng till MODO... :-(

Jag hoppas att du haft en fin dag.
God natt!



Fridens liljor!



Bild: Googlad

Kommentarer
  Ann-Louise

Åh Deckarsjön, där har man varit på sommarläger några år!!

Ja snopet för Modo...i sista sekunden! De är ju mitt lag i hjärtat. Gick på Park med hockeykillarna.



Ha ett bra Sportlov!!



Kram från Söder

2010-03-08 @ 23:55:44
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
  Mamma

Du måste skaffa dig en pannkakslagg till när du ska



grädda så där mycket pannkaka.



Kramar från Mor

2010-03-09 @ 12:21:36
  leksing

Var det nåägot annat att vänta

2010-03-09 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: