Besök hos MVC




I går besökte jag barnmorskan för den sedvanliga 25 veckors kollen. Mina egna värden var väl inte på topp, dåliga blodvärden och lågt blodtryck trotts att jag äter blodtryckshöjande. Men det är väl inte konstigt när man mår som jag gör.

Lilla Liv däremot, har det bra, och det är ju det viktiga. Hon växer som hon ska och hade en lugn vilopuls på 130 slag i minuten. När barnmorskan mätte magen var den strax över mittenlinjen, så så liten kan hon ju inte vara längre. :-)

Bilden ovan är ett impulsköp i helgen. Jag kunde helt enkelt inte låta bli att köpa denna bedårande lilla vinterjacka, då den på rea inte kostade mer än en femma och en fimp.


Fridens liljor!


Bild: privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: