Ensamma mamman...

middagsmat


Här sitter jag ensam i mitt gula hus, ja så nära som på hunden då....
Grabbarna har följt med hem till mormor och B.O och Erik är i Sundsvall och jobbar.
Man kan tycka att det borde vara skönt att vara för sig själv, men det saknas något...
Inte är det kul att laga mat till sig själv heller, det blev omelett och sallad till middag.

Denna vecka har jag varit och fyndat lite på stan, annars har veckan varit lugn. Min kära gravida vännina B. har varit och besökt stan, det är alltid lika kul att träffas, trotts att det ibland är långt mellan gångerna.
Hon skall föresten få barn en vecka före mig, och hon har fortfarande magrutor på magen!!!
Jag känner mig som en uppblåst ballong om man jämför mig med henne. Skall föresten försöka knäppa kort och lägga upp en magbild på bloggen.

Denna kväll avslutas med ett bad, sen blir det lite filmtittning i sängen.

Fridens liljor!



Bild: privat

Kommentarer
  jessi

låter som en bra avslutning på en härlig dag att bada och kolla film!

2009-04-18 @ 00:18:11
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Sara

Hejsan bruden!

Hoppas du fick en bra avslutning på kvällen mollalena.. Själv jobbar jag hela helgen 7-19 jätte kul-not!

Ska på isgalan med jobbet 14,00 på söndag. Magnus ska nog dit med barnen nån av dagarna också.

Vilken jä-la kommentar om illamåendet. Och du mår bättre nu av att höra nåt sånt. Det oroar man sig för endå kan jag tänka mig. Självklart får du komma ut och hälsa på -alltid välkommmen. Besiktningstid är satt så det blir inflytt till sista april/helgen därefter. LÄNGTAR!!!!!

Kramis Sara.

2009-04-18 @ 08:14:49
URL: http://www.wildbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: