Hej då S-vall...


Noah och Hans äter lunch på IKEA.

I helgen har vi hunnit med en hel del. Hela familjen åkte ned till Sundsvall. Pojkarna fick möjlighet att träffa farmor och farfar och umgås lite, och vi lite äldre hade fullt upp med att packa ned och tömma huset. Oj, vad mycket skräp man har!!!
Sedan måste erkännas att jg och min sambo inte har samma syn på vad som är skräp. Det jag vill slänga vill han ha kvar, och tvärtom, mest tvärtom faktiskt...

Det känns lite vemodigt att lämna huset definitivt, men det känns ända bra att pojkarna fick vara med när vi tömde det sista. Eriks bror med flickvän skall som sagt låna huset över sommaren, och sedan säljer vi iväg med till hösten.

Gårdagen ägnade jag åt att gå igenom kartonger, i sakta mak. Bäckenet säger ifrån om jag är igång för mycket. Men peppar, peppar, så har jag faktiskt haft en hyfsat bra helg, illamående mässigt.



Fridens liljor!



Bild: Privat

Kommentarer
  Josefin

Förstår om det är svårt att lämna huset om ni bott där länge. Vart ska ni flytta?



Tack för kommentaren, den värmer. Huvudsaken är klart att ingen kom till skada men händelsen är svår att glömma.



Jag har i alla fall lärt mig något av detta. Båda jag och syrran har ont i nacken idag. Antagligen en Whiplash skada som går över med tiden.





Hoppas du får en bra dag. Kram på dig.

2009-04-21 @ 10:58:36
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
  Tina H

Men visst är det skönt att bli av men en massa skit! Och visst känns det väl bra nu efteråt att ha fått det avklarat... Själv har vi en del projekt på G som jag hoppas vi blir klar med inom snar framtid. Det är ett par gol och ett stort innertak och tapetsering och några innerdörrar... :-) Börjar man stapla upp så blir det bara mer och mer. Men gissa om jag komemr känna mig lättad när det är klart?! Så skönt! Slippa ha det springandes i tankarna hela tiden :-)

2009-04-21 @ 11:10:49
URL: http://graviditet3.blogspot.com
  jessi

Då har ni fått fixar en hel del i helgen! Skönt att få det gjort.



dina killar ser goa ut!



kramisar

2009-04-21 @ 18:21:38
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  mamma

Vad skönt att du har mått lite bättre. Släng inte grejerna. jag kanske kan få dem i stället. Vi ska ha loppis för att få fickpengar till Stockholmsresan. Annars kanske du själv vill hyra ett loppis bord under Husumdagen 16/5?

Kram mamma

2009-04-22 @ 10:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: