Lördag morgon




Vart tog tiden vägen???
Slog upp mina violblå vid åttatiden av att solen lyste in genom sovrumsfönstret. Underbart!
Vände mig på andra sidan, skulle bara dra mig någon minut...och vaknade sedan halv tio!!!

Idag tar jag med mig mina ljuveler och åker till Sundsvall!
Vi har ett hus att tömma, såååå dumt att inte ha gjort det för länge sedan. Eriks bror med sambo, kommer att låna huset över sommaren, så nu är det till att få fingrarna ur och rensa...vi har ju bara bott här i Ö-vik i några år...

Förhoppningsvis hinner jag med en repa på IKEA också, jag skulle vija spana in deras badrumsböbel Godmorgon.

Ha en toppenskön lördag.

Fridens liljor!



Bild: Googlad

Kommentarer
  jessi

Ha det så bra i Sundsvall, hoppas hus tömningen går bra o att du hinner till Ikea!



kramar

2009-04-18 @ 13:03:19
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: