Måndag




En är en betydligt gråare måndag som bjuds på än det underbara vädret man fått njuta av i helgen. Vi hann med en hel del ute på tomten, nu gäller det bara att få bort alla säckar med löv. Min älskling kom hem med två solstolar till mig, så att jag skall slippa bära. En på framsidan och en på baksidan, så nu kan jag lapa sol oberoende på hur solen står!

Illamåendet har varit riktigt besvärligt i går och imorse. Jag kan verkligen inte förlika mig med att jag kanske måste må så här i 3 1/2 månad till...

I morgonkväll skall jag till BB för att på akupunktur igen, så jag hoppas att jag kommer att må lite bättre efter det. Jag har svårt att avgöra om akupunkturen hjälper, för jag har vissa bra dagar, då jag inte kräks och så, men men om det är akupunkturen eller inte som gör det - ja, det vet jag inte. Hur som helst vågar jag inte sluta, för jag vill verkligen inte må sämre än så här!

Nog gnällt om detta, idag skall jag fixa naglarna! Underbart med lite vardagslyx, man behöver verkligen lite piff, när man är stor, rund och illamående :-)

Ha en fin dag!


Fridens liljor!


Bild: Googlad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: