Ofrivillig sovmorgon




Det som inte får hända - hände.
Idag försov vi oss! Inte barnen, utan vi vuxna. Varken Erik eller jag hade vaknat av väckarklockan och när vi tillslut slår upp våra violblå, står kloclan på strax efter nio!!!
Barnen sitter uppe, påklädda och ritar och tittar på TV, utan en tanke på att väcka oss...
Sen blev det full fart, oj vad effektiv man kan bli när man måste.

Erik har jobbat alldeless för mycket, och jag blir jättetrött av mina "illamående mediciner", så vi får väl skylla på det...
Erik och grabbarna rusade iväg för en stund sedan och nu skall jag försöka få i mig lite frukost, mår verkligen inte bra idag, förmodligen pga. stressen på morgonen.


Fridens liljor!

Bild: Googlad

Kommentarer
  jessi

Hahaa vilken syn barnen uppe o ni sover! jag förstår att de ej väckte er, nu fick de lite mystid på morgonen för sig själva!



KRAMAR

2009-04-06 @ 11:29:52
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Josefin

Ja, ingen bra start på dagen. Hoppas du hunnit varva ner och du får en bra dag trots allt.



Kramkram

2009-04-06 @ 13:47:38
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: