Vårdag





Idag skiner solen och jag hoppas på en riktigt varm dag. Jag har en del projekt att ta i tu med för att få plats med alla grejer vi fått med från vårt hus i Sundsvall. Min käre far kommer och hjälper mig :-)

I eftermiddag ska jag på försäkringskassan för en möte angående sjukskrivningen. Ska bli spännande och se vad de har att säga...

Nu är det dags för frukost nr2,den första fick jag inte behålla, i vanlig ordning.

Ha en toppendag!


Fridens lilor!


Bild: Googlad

 Nu börjar stressen över allt man bör göra på tomten

Kommentarer
  Annas inspiration

Sv: tck



Vilken mysig vårbild

tråkigt att du mår så illa fortfarande



hoppas du får en bra dag

kraaam

2009-04-23 @ 10:36:15
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: