Cult design för småfolk







Jag hade tittat på denna ursöta keramikburk från Cult design, men tyckte att priset var en aningen för högt för bara en kul pryl.
Så lämnar vi vår kära hund Tova ensam hemma ett par timmar. På vårt soffbord står en skål med Livs nappar i. (Jag måste påpeka att Tova aldrig brukar ta saker hemma.) När vi kommer hem har vår lilla svartsjuka hund, nosat reda på denna skål och tuggat sönder ALLA nappar. Förmodligen hennes sätt att säga att det är orättvist att den nya, skrikande, saken i familjen fick följa med men inte hon. Det var som om hon försökte säga;  -Försök få tyst på henne nu om ni kan!

Jag fick i alla fall en anledning att köpa denna dyra men söta burk att förvara hennes nappar i... :-)


Idag skall vi på kräftkalas hos min kära mor.
Ha en störthärlig lördag!

Fridens liljor!

 Bild: Privat

Kommentarer
  Annas inspiration

Åh har bebisen kommit,

STORT GRATTIS!



Burken är jättesöt, bästa vännen har en sådan.

kramar

2009-08-08 @ 22:00:51
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
  jessi

Härligt burk!



hoppas du hade roligt på kräftkalaset hos din mamma.



kram

2009-08-09 @ 09:49:59
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: