En dag på Ulvön


Igår tog vi med oss min gamle far och åkte ut till Ulvön. Vi hade ett toppenväder och resan var verkligen lyckad...




Mina grabbar på båten ut till Ulvön.




Ulvöhamn - en upplevelse.
Nästa gång vi åker hit ut vill jag gärna visa Erik Marviksgrunnan på
södra Ulvön. I mitt tycke; norrlands mysigaste fiskeläger!



Nyenoverade Ulvö Hotell. Vi hade siktat in oss på en skärgårdsbuffé,
men den dukades av precis när vi kom. Men vi fick ära gott ändå;
Havets Wallenbergare med dillslungad potatis och räkröra för mig och Erik.
De tre barnen, Noah, Hans och morfar Lelle åt från barnmenyn; Pasta och köttbullar!



Barnen badade i polen. Det var en aningen kallt då det var havsvatten,
så de vuxna hoppade badet...




Lilla Liv med sin mor mitt i Ulvöhamn. Den svenska avundsjukan tog ett
litet tag om mig när man ser alla smultronställen längs vägen...



Solen på väg ner...vi på väg hem...



Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  jessi

Vackra bilder när Sverige är som finast! Det finns många ställen som man skulle vilja bo på...



kram

2009-08-07 @ 21:22:36
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: