Hallelujah!

Att lyssna till den här låtern med dessa killar, gör mig verkligen på gott humör varje gång.
Grabbarna kan verkligen sjunga den med känsla!
Jag gillar hur de gör låter tillsammans, jag tror inte att den skulle ha blivit lika bra om  tex. Kurt Nielsen gjort den ensam, trotts att han har en jäkla pipa...




Sitter nu med min älskling och försöker planera ett nytt kök.  Inte helt lätt, vi är hyfsat överens om hur vi vill ha det. Men då måste vi bygga upp en vägg innan...
Jag gissar att detta kommer att ta tid!


Natti natti!



Fridens liljor!

Kommentarer
  Sara

Tjenixen!

Ja den låten är underbar, kan inte höra mig mätt på den. De gör en så mysigt nöjd i kropp och själ att lyssna på!

2009-08-31 @ 22:12:17
URL: http://www.wildbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: