Skolstart





Idag har jag haft seperationsångest från mina barn!
De skulle ju vara hemma en evighet, hela tio veckor skulle vi tillbringa tillsammans i sommar. Men de veckorna har susat förbi i 180 knyck och nu har t.o.m. min lill-kille Hans börjat skolan!

I helgen var vi nere i Sundsvall och uppvaktade Eriks mor som fyllde år, och passade då på att stanna till på IKEA och shoppa lite också... Jag fyndade något så fånigt som en salladsslunga. Men ojojoj!!! vad jag är nöjd med den - jag tror att jag har slungat sallad hela dagen i dag. Tur att man blir glad åt det lilla...:-)

Vi shoppade även kläder till barnen i helgen. Återkommer med bilder på det.

Hoppas att du haft en bra start på veckan!


Fridens liljor!



Bild: googlad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: