Sockersöt bakelse




Iklädd denna lilla smällkarramäll sover Liv toppen på förmiddagen...

Jag provade denna ursöta sparkdräkt på henne idag, för första gången.  Jag trodde att den skulle vara jättestor på henne då den är i storlek 56 - men icke! Den lilla damen växer så det knakar...
Idag har vi tagit det extremt lugnt, Liv vill vara i sin mammas famn, inte ligga ner i någon vagn eller babysitter.
Jag kan känna lite frustration över att inte få något gjort hemma, men å andra sidan är det himmla mysig att få gosa med sin dotter en hel dag... :-)





Helgens shopping; Mössa, vantar och Uggs till Liv, inköpta på HM. Pyjamaser även de köpta påHM. Overall och hjälm i ull, köpta på PoP.  Jackor i skinnimitation till grabbarna, Hans är inköpt på HM och Noahs är köpt på Lindex, även mössorna kommer därifrån...



Ha en bra dag!

Fridens liljor!


Bilder: Privata

Kommentarer
  jessi

Vad mycket fint du köpt! Liv är såå söt, bedårande bebis!!!

2009-08-26 @ 09:20:21
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Annas inspiration

tack :-)



vilken gullig tjej ni har!

hoppas ni får en bra dag



stor kram

2009-08-26 @ 11:46:27
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
  Mormor



Hon är så underbart söt vår lilla smällkaramell. Jag blir alldeles varm i hela kroppen när jag ser henne. Jag är stolt över dig också för att du har satt en max-gräns för pojkarnas TV-tittande/spelande och önskar att fler föräldrar skulle göra likadant.Kramar till er alla

2009-08-26 @ 14:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: