Kul kapsylöppnare




När lilla Liv sover i sin säng passar mamma på att surfa...
Det finns så mycket fina julpynt att fynda på nätet, och jag som egentligen inte behöver några mer julpynt alls. Speciellt inte då grabbarna kommer hem med vackra julpynt varje år från skolan. :-)

Dessa små tomtar från Nordljus är ju supersöta, och praktiska. Undertill göms nämligen en kapsylöppnare.

Idag måste jag trottsa spöregnet och åka in till stan för att fixa en pepparkaksdräkt till Noah. De är hans klass som står för luciauppträdandet på skolan. Vi har både tomtedräkt och stjängosselinne hemma - så natruligtvis väljer grabben att vara pepparkaka. :-)

Ha en bra tisdag och må snön komma innan jul!



Fridens liljor!


Bild: Nordljus.net

Kommentarer
  Josefine, Blåeld

Så söt + praktisk! Det finns så mycket fina saker man vill ha til jul! : )

2009-12-08 @ 14:02:39
URL: http://blaeld.blogg.se/
  jessi

Vilken söt öppnare, allt annat än vad jag fick idag. (en groteskt stor penisformad flasköppnare... inte min smak alls!)



Jag ska nog testa saffrans biscotti, låter gott o enkelt!



Sov sött!

2009-12-08 @ 23:36:35
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: