Jag - en fredag



Jag blev utmanad, hänger du på?

¤ När gick du upp idag? 09.00, fick mig en härlig sovmorgon!

¤ Diamanter eller pärlor? Diamanter

¤ Senaste filmen du såg på bio? Lasse Majas Detektivbyrå

¤ Favorit TV - program? Just nu, halv 8 hos mig

¤ Vad åt du till frukost? En stor kopp the och några ostmackor

¤ Vad är ditt andranamn? Marie

¤ Din favoritmat? Oj älskar Thai-mat

¤ Vilken mat gillar du inte? klibbiga saker, typ palt och kroppkakor

¤ Vilken är din favorit - CD för tillfället? Lyssnar sällan på hela CDs, men barnen och jag brukar dansa till Markolio

¤ Vilken bil kör du? Mazda

¤ Vilken är din favoritmacka? Energibröd med keso, kalkon, solrosfrön och färsk basilika är super!

¤ Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Egoism, avundsjuka, lögner...

¤ Vilka är dina favoritkläder? Jag älskar klänningar.

¤ Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Oj det finns så många ställen jag skulle vilja besöka USA och Västindien är två av dem.

¤ Favoritklädmärke? Märken på kläder är inte viktigt för mig - jag köper vad jag tycker är snyggt, dyrt som billigt.

¤ Vart vill du dra dig tillbaka? Jag bor gärna vid havet, på en Grekisk ö, när jag går i pension.

¤ Favorittid på dagen? Kvällen, då vaknar min kreativa sida.

¤ Var är du född? Örnsköldsvik

¤ Vilken är din favoritsport att se på? Ishockey

¤ Coca Cola eller Pepsi? Jag dricker sällan läsk, men Pepsi är godare.

¤ Fotboll eller ishockey? Ishockey

¤ Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Jag har alltid varit en nattuggla, nu när jag är gravid, är jag trött morgon som kväll...

¤ Pedikyr eller manikyr? Manikyr

¤ Några spännande nyheter att berätta för oss? nej tyvärr...

¤ Vad ville du bli när du var liten? Filmstjärna i USA

¤ Bästa barndomsminnet? Alla härliga dagar på stranden i Bäckfjärden

¤ Varit i Afrika? Nej, men jag åker gärna dit...

¤ Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej

¤ Varit med om en bilolycka? Nej

¤ Favoritdag i veckan? Fredag

¤ Favoritblommor? Syrener, liljor och tulpaner är alla underbara

¤ Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Ingetdera

¤ Äger du en cykel? Japp

¤ Vem fick du senaste mailet från? Blogg.se

¤ Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort i? Handlar inte på kredit

¤ Läggdags? alltid för sent...

¤ Senaste personen du delade en middag med? Min familj samt min mamma

¤ Vad sysslar du med just nu? Skriver den här listan och funderar på hur jag skall få energi till att städa

¤ Favoritfärg? Rosa och vit

¤ Hur många tatueringar? Inga, skulle aldrig tatuera mig.

Kommentarer
  Tess

2009-02-27 @ 20:30:37
  Angelika

Alltid kul med utmaningar, klart jag hänger på !!!



Kolla in min blogg!!!!!!!!!!!!





2009-02-27 @ 20:33:23
  jessi

Men gumman var gör du på akuten? Hoppas inget allvarligt. Tänker på dig.



Jag kom hem precis från middagen, det var gott o trevligt!



kramar!

2009-02-27 @ 20:57:29
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  jessi

Hoppas allt är bra hos er!



Söndagskramar



jessi

2009-03-01 @ 10:51:52
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: