Måndag igen


Porto Go

Värmen är som bortblåst, ynka 14 °c idag och grått, grått på himlen. Jag har varit och fixat mina naglar idag, så nu är mina händer vackra igen. :-) Det känns som om det kommer att dröja ett tag innan nästa gång...

Igår gick jag in i vecka 36, och nu vill jag verkligen bara att tiden skall gå fort fram så jag får träffa mitt lilla Liv i magen, och må som en människa igen. Förlossningen här i Ö-vik har semesterstängt t.o.m. 16 juli, men jag kan gärna tänka mig att förlossningen startar den 17:e!!!
Fast då bör hon ju har lagt sig med huvudet nedåt först förstås, för att föda ett barn i säte med ett sprucket bäcken - ja, det gör jag inte. Då får de sprätta upp mig istället, fast det vill jag ju inte heller...!!! Näe, usch, man har alldeless för mycket tid att fundera på. Jag skall träffa barnmorskan på torsdag, så vi får se vad hon säger...

Nu har jag äntligen fått hem min vita Porto Go! Vilken underbar liten maskin. Snygg, stilren och med ett fantastiskt ljud. Kan varmt rekomenderas. Priset på den lilla godingen här länge legat kring 2 500:-, men jag köpte min på kampanj för 990:-. Vilken prisjägare jag är!!!


Ha en toppenmåndag!

Fridens liljor!



Bild: audiopro.se

Kommentarer
  jess

grattis till Porto Go! förlossningen borde aldrig ha semesterstängt tycker jag!!! barn föds ju varje dag!



sköt om dig!

2009-07-06 @ 17:06:27
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: