Coola killar kräver coola frisyrer

 
 
Först en före bild på Noah, sedan en nyklippt
snygging med giftspindel i nacken



 
 
Hans, tar detta med frisörbesök på fullaste allvar


Nu är mina underbara killar nysnaggade och coola som bara den!
Hans valde att i vanligt ordning, verkligen låta frisören jobba för att han skulle bli nöjd. Kort uppepå, kort på sidorna... Lite mera spikes, samt att han inte nöjde sig med någon rand med färg denna gång. Han bara skulle ha en stjärna, en blå stjärna i håret. Sagt och gjort, frisören började att rita och klippa ut en stjärnmall, så att pojken skulle bli nöjd...

Noah var betydligt mera blygsam, och frisören fick fria händer. Det resulterade i en lika kort frisyr, men med en grön spindel i nacken!

Nu skall jag hoppa i badet och ta hand om mig innan resten av famijen kommer hem!

Han en skön kväll!



Fridens liljor!


Bilder: privata

Kommentarer
  Ann-Louise

Coola killar du har!

Jag gick på frisörlinjen på Park i begynnelsen...men har aldrig jobbat i Ö-vik. Klipper de sig i Oscarsgallerian? Tycker mig känna igen omgivningen. Ska snart upp och hälsa på igen.



Ha en bra vecka!!



Stor kram

2009-06-08 @ 20:08:05
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
  jessi

vilka coola söta killar!



Bra att du tar hand om dig med! bada är ju såå skönt o avkopplande.

2009-06-08 @ 21:15:27
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: