Dagarna som gått...


En nyvaken Noah, trodde vi...han hade legat vaken länge och väntat på oss!


Eftersom vi inte hade barnkalas på hans födelesdag så fick han en rosa åtta. Noahs favvofärg i smyg...


Två glada pojkar som är sugna på lite tårta...


Noah och Hans var med i Landslagets Fotbollskola.


Midsommar Mitt i tuvan!!! Hasse dyker i poolen.


Midsommar,  Noah badade i måånga timmar!!!


Midsommar, min älskling i solens glans!!!


Midsommar, de gravida tjejerna badade i den något varmare poolen...


My boys ute i Herrgårn..


Hasse lirar fotboll i Herrgårn.


Tova och en storväxt tjej vid stranden i Herrgårn. (Jag har en gravidmage därunder, jag lovar!)


Grabbarna tog ett bad igår...


Mamma tvingade oss att le på bild, trotts det kalla vattnet... :-)


Underbara Nordingrå...



Fridens liljor!


Bilder: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: