Mjölmage




Tyvärr så hade jag slut på ström i kameran, så jag kunde inte föreviga mitt utseende när jag bakade thekakor tidigare idag... Istället kommer en bild på de färdiga mästerverken.
Men jisses, så jag såg ut!  Bara för att jag fläskat på mig ett antal kilon, och fått en mage som står rakt ut så verkar det som om jag tappat kroppsuppfattningen totalt. Jag hade deg och mjöl över HELA mig!!!

Det är nog över ett halvår sedan jag bakade något sist, men när jag hittade mitt älsklingsrecept på havre thekakor i en gammal kartong från S-vall igår, så bestämde jag mig för att ta tjuren vid hornen, trottsa illamåendet och ta på mig bagarhatten.

Det blev fantastiskt goda, trotts att de blev en aning stora (enligt receptet skulle jag få 40 st kakor, men jag fick bara 20 STORA...)

Nu är det iväg på stan, för nu SKALL grabbarna friseras...


Fridens liljor!

Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: