Oversized




Snygg t-shirt för oss som går i väntans tider! Den finns hos Asos, och kostar  236:-
Nu börjar mina vanliga kläder bli lite väl tajta men hur kul känns det att köpa nya kläder bara för att ha i åtta veckor...!? Om jag fick bestäma skulle jag gärna sluta lägga på mig kilon nu, jag har gått upp tillräckligt, dryga 15 kg!!! Men käner jag mig själv, så lär det bara gå utför fram till BF...  Inte illa, inför Beach 2009!
Skämt och sido, det känns mycket roligare att lägga pengarna på små söta bebissaker :-)



Bild: Asos.com

Kommentarer
  Malin S

Cool tröja men som du säger så är det roligare att shoppa bebisgrejer. Jag börjar till och med längta till att köpa "normala" kläder till mig själv. Fast först får jag allt ta och gå ner de extra kilona jag ätit mig till. Jag ligger också 15 plus. Huh !

2009-06-05 @ 23:03:49
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: